Chinatown to ko phangan

1 november 2016 - Tambon Ban Tai, Thailand

Maandagochtend trokken Puck en ik er op uit om met de lokale ferry naar chinatown te gaan. Eenmaal de routekaart van de ferry bestuderend hoorde we andere Nederlanders. Twee meiden van onze leeftijd, Karlijn en Bo. Beiden met de bedoeling de ferry te pakken, dit hebben we samen gedaan. Uiteindelijk hebben we met z'n 4e een dagje door chinatown getrokken, ons verbaasd over de prullaria, op de pier gezeten en uiteindelijk met zn 4e een tuktuk terug naar de kaosanroad genomen.

Puck en ik moesten om 18:00 de bus naar het eiland Ko Phangan nemen. Waarvan we weinig wisten. We hadden tickets geboekt, ontvangen en daarop stond een adres. We hebben ons daar gemeld en bleken aan het juiste adres. Eerst dronken we tijdens het wachten een biertje met vervelende Russen, vervolgens richting de bus waar we twee gezellige duitsers en een Finse tegenkwamen. We bleken naar dezelfde locatie als de Duitsers te moeten dus hebben de gehele reis in elkaars gezelschap doorgebracht.
De hele reis die totaal 19 uur duurde! Voornamelijk in de bus maar uiteindelijk ook nog 2,5 uur op de boot naar het eiland.
We zijn hier net aangekomen en delen een kamer met de Duitsers. Tim en Marten, besloten om één nachtje de dorn(meerpersoonskamer) te delen en dan verder te zoeken.

Nu douchen en richting het strand!