Het vertrek

26 oktober 2016 - Amsterdam, Nederland

De dag van het vertrek eentje waar ik lang naar uitgekeken had. Maar waar ik vanaf begin oktober ook steeds meer tegenop ben gaan zien.
Ik heb zo veel lieve en leuke mensen om mij heen. Vrienden, familie en een geweldige vriend.
Die een halfjaar niet zien, dat gevoel begon toch steeds zwaarder te voelen. Het weekend van de 23 behoorlijk emotioneel en gespannen tegelijkertijd.

Dinsdag 25 oktober, eerst met Peter de ochtend. Tussendoor alle appjes en begin van de middag richting Oma en mijn ouders. Vanaf daar zonder oma door naar Schiphol waar ook nog vrienden kwamen!
Een super mooi gezelschap en een fijne manier om zo terwijl je door iedereen wordt uitgezwaaid weg te gaan.

De vlucht was twee keer 6,5 uur met een overstap van 80 minuten op Doha. Beiden vluchten waren prima, een beetje turbulentie maar niet heel erg.
Prima verzorging en fijne stoelen net voldoende ruimte en de nieuwste films.
O en uiteraard tijdens de reis genoten van een aantal glaasjes rode wijn, het blijft vakantie!