Bangkok, boeken, Chinatown

11 november 2016 - Bangkok, Thailand

Gisteren uitgebreid gaan zitten voor de planning. We hebben de vliegtickets voor Myanmar geboekt, visa aangevraagd voor Myanmar. Teintickets heen en weer van Bangkok naar Chiang mai en terug naar Bangkok(omdat we vanaf Bangkok nasr Myanmar vliegen).
Gisteren naar grand palace gegaan met de shuttlebus, terug ook weer de shuttlebus gepakt. Al bleek dit en shuttle naar iets anders te zijn, we eindigde 25km van ons hostel! Gelukkig die bus weer terug gepakt en redelijk in de buurt van het hostel uitgestapt, nog een stukje gelopen en uiteindelijk na avondeten gescoord te hebben aangekomen bij het hostel.
Puck uitgeteld dus even boekje lezen, tot ik zin kreeg om hard te lopen. Ik ben zo'n 7,5 km over de stoepen in Bangkok gaan rennen, heerlijk zo rond 22:00, wel in de drukke delen gebleven.
Daarna geskyped met Peter, die ik toch wel heel erg mis.
Puck al diep in slaap dus even tijd voor mezelf, ontspannen en daarna ook maar gaan slapen.

Vanochtend Chinatown in Bangkok in geweest, mijn telefoonoplader had het begeven. Tussen alle Chinese rommel heb ik mijn lader kunnen vinden, vandaaf dat ik nu weer online kan.
Super fijn dagje gehad met Puck, de chinatown markt en toen richting mega mall.

Daar hebben we gedineerd met een hotpot, iets typisch voor hier.
Een pot met boullion en kruiden waar je je vis, vlees, vega in 'kookt' en sat vervolgens eet. Daarbij een eigen papayasalad gemaakt (aanrader!!)
Nu de reisbalans opgemaakt voor de komende reis en het thuissaldo met savings.
22:00 uur vanavond vertrekken we met de nachttrein naar chiang mai, nu dus nog even de telefoons en powerbanks opladen en we zijn klaar om te gaan!