En weer door! Phi phi island

6 november 2016

Zaterdag de laatste twee vab de vier duiken voor mijn PADI open water. Ik heb mijn duikbrevet behaald, Puck moet ergens nog één duik doen en heeft dan ook haar PADI.
Na het behalen zijn we direct naar de tong sala pier op koh phangan gegaan en hebben we onze volgende bestemming geboekt.
Zondag 6 november om 7:00 in de ochtend zal onze boot vertrekken. Eerst naar het vaste land, vervolgens een bus en dan uiteindelijk weer de boot naar koh phi phi island. Voor een reis als deze ben je ruim 8 geplande uren kwijt, voor thaise begrippen kan dat makkelijk een uurtje of 10 worden.

Na phi phi willen we door naar Phuket en dan Chang Mai.
Na het boeken hebben we de zaterdagmarkt bezocht en zijn we gaan eten in de stad als afsluiting van Koh phangan.

De heimwee lijkt minder te worden, volle en drukke dagen. We zijn bijna 2 weken op reis, en na 5 dagen op dezelfde plek willen we maar veel te graag door. Het door willen, ontdekken en reizen begint op gevoel te komen.