Phi phi island, 2 daagjes

7 november 2016 - Tambon Ao Nang, Thailand

De dag van aankomst ben je vaak gaar. Tijdens het reizen ga je van bus naar boot naar bus en tussendoor wachten tot je verder mag. Wat opvalt is dat echt 90% van de bus reizigers slaapt. Het maakt in dit geval niet uit of je nou de ochtend, middag, avond of nachtbus hebt. Er wordt geslapen, weinig gepraat en er is rust.
Zo ook naar Phi Phi, bij aankomst ben je gaar, rusteloos, hongerig en blij dat je er bent.
Tijdens de reis ontmoet je vaak nieuwe mensen, ditmaal Anne Rose en Carina ontmoet, hoewel we Carina maar echt 5 minuten gesproken hebben.
Met Anne Rose(Canada, Montreal) opzoek naar een slaapplek gegaan we hebben met drie een kamer gedeeld. Na eerst een kamer te hebben gevonden met daarin dode en levende kakkerlakken - voor die kamer hebben we vriendelijk bedankt -.
De eerste dag na de kamer gevonden te hebben zijn we gaan eten, waarbij Carina ons zag en vroeg of ze mocht aansluiten.
Vanaf dat moment hebben we alles met zn 4e gedaan. Eten, daarna stappen, nog meer feesten, beerpong en dansen op het strand.
De volgende ochtend samen ontbeten, overwogen kajaks te huren en toch besloten voor de boottrip te gaan.
Van de boottrip hadden we veel verwachtingen, helaas zijn georganiseerde tours niet mijn ding en word je toch veel teleurgesteld. Teleurgestelde boottrip, klacht bij de organisatie en door.
Inmiddels tijd voor douchen, avondeten en weer stappen.
Puck en ik hebben besloten morgenochtend naar Phuket door te reizen dus feesten op het strand maar niet tot het licht wordt. - dat is hier rond 5 al!-

In de phiphi map foto's van de tegenvallende maar toch super mooie boottrip, de jenga - dat spelen ze hier overal!- en natuurlijk onze tijdelijke reisgenoten.

1. Margit:
    9 november 2016
    Hi doris (en puck), zie er allemaal schitterende uit. #jaloers. Geniet met volle teugen van jullie reisverhalen. Ik hoop dat jullie het in real live doen ;-p